ریاضی در برنامه نویسی2
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

گروه مهندسی پزشکی پزشکی ریاضی در برنامه نویسی  بیمارستان یا مرکز.

 

یک BE باشند. در حال حاضر ، این شرکت علاقه ای به حداقل رساندن تعداد روزهای مورد استفاده برای تکمیل تورها ندارد. بنابراین ، یک بیانیه مشکل که نشان دهنده هدف کار ارائه شده در این مقاله است ، می تواند به شرح زیر نوشته شود:

 

"بهینه سازی برنامه تیمی که به منظور افزایش سفارشات PM در N MEDs واقع در N H & MIC های مختلف با به حداقل رساندن هزینه سفر ، مصرف سوخت و نیروی کار" را بهینه کنید.

 

بخش زیر روش مورد استفاده برای ارائه راه حل بهینه برای مشکل فوق را شرح می دهد 

این مقاله یک مطالعه موردی از یک شرکت برون سپاری است ، دومین گزینه در لیست بالا. شرکت برون سپاری خدماتی را برای نگهداری پیشگیرانه و اصلاحی MED ها در سیزده H & MIC ارائه می دهد. با این iranian cyber  حال ، این شرکت فاقد پروتکل هایی برای برنامه ریزی بهینه است که زمان و هزینه های مربوط به انجام PM را به حداقل برساند. قبل از انجام مطالعه بهینه سازی ، این شرکت مسیرهای خود را تنها با ملاحظات ابتکاری تعیین می کرد.

 

به طور کلی ، هزینه کل  ریاضی در برنامه نویسی سالانه برای تهیه PM از سه جزء تشکیل شده است:

 

حمل و نقل (استفاده از خودرو و سوخت)

 

حقوق و دستمزد (که بستگی به تعداد مهندسان در جاده دارد)

 

قطعات (تعویض قطعات دستگاه ها)

 

دو جزء اول بستگی مستقیم به فاصله بین H & MIC ها دارد ریاضی در برنامه نویسی . این مطالعه با هدف به حداقل رساندن هزینه افزایش سفارشات PM انجام می شود. هزینه تابعی از زمان سفر (فاصله/سرعت متوسط) و زمان افزایش سفارش است. برنامه بهینه برای MP واقعی در کارهای بعدی ارائه خواهد شد.

 

1.1 بیان مشکل:

یک شرکت پیشرو و پیشگام در تولید و نگهداری فناوری پزشکی سطح بالا ، مهندسان پزشکی (BE) برای ارائه خدمات پیشگیرانه و اصلاحی به انواع MED ها آموزش دیده است.

 

به BE این شرکت پیشگام وظیفه ساخت اولین PM برای دستگاه های توموگرافی کامپیوتری ریاضی در برنامه نویسی  (CT) و رزونانس مغناطیسی هسته ای (NMR) داده شده است. این MED ها توسط سیزده H & MIC واقع در منطقه Bajío در مرکز مکزیک خریداری شد. اولین PM باید دو سال پس از کسب ، حداکثر ظرف 2 ماه انجام شود. اولین مرحله PM انجام تشخیص تجهیزات است. مرحله دوم انجام تعمیر و نگهداری واقعی است.

 

تخمین زده می شود که حداکثر زمان برای افزایش ریاضی در برنامه نویسی  سفارش در این دو نوع تجهیزات نزدیک به 60 دقیقه است به شرطی که توسط دو BE انجام شود ، اگر فقط یک BE به کار اختصاص داده شود ، زمان سفارش تقریباً دو برابر می شود. با این حال ، هزینه حقوق دو مهندس ماهر به معنی افزایش قابل توجه هزینه نیروی کار است ، بنابراین بسیاری سعی می کنند فقط به دنبال 





:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: